Referaty i stanowiska
Informacja archiwalna z dnia: 30.08.2018 13:58:47
Referat Finansowy
Skarbnik
Barbara Matuszczak
tel. 61 2822001 wew.13
Fax 61 28 22 724
e-mail barbara.matuszczak@ksiaz-wlkp.pl
Pokój nr 16
Stanowisko ds. księgowania i windykacji podatków i opłat
Magdalena Pawłowska
tel. 61 2822001 wew.15 lub 61 2828188
e-mail: magdalena.pawlowska@ksiaz-wlkp.pl
Pokój nr 17
Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat
Beata Szelerska
tel. 61 2822001 wew.15 lub 61 2828188
e-mail: beata.szelerska@ksiaz-wlkp.pl
Pokój nr 17
Stanowisko ds. budżetu
Jędrzej Pawłowski
tel. 61 2822001 wew.35
e-mail jedrzej.pawlowski@ksiaz-wlkp.pl
Pokój nr 15
Stanowisko ds. budżetu
Renata Perczak
tel. 61 2822001 wew.35
e-mail renata.perczak@ksiaz-wlkp.pl
Pokój nr 15
Stanowisko ds. płac
Danuta Moskalik
tel. 61 2822001 wew.36
e-mail danuta.moskalik@ksiaz-wlkp.pl
Pokój nr 14
Stanowisko ds. budżetu
Stanowisko ds. księgowania i windykacji podatków i opłat
Magdalena Barczak
tel. 61 2822001 wew.17
e-mail magdalena.barczak@ksiaz-wlkp.pl
Pok. 13
Stanowisko głównego księgowego ds. jednostek obsługiwanych
Mariola Kolańska
tel. 61 2822001 wew.36
e-mail mariola.kolanska@ksiaz-wlkp.pl
Pok. 14
Stanowisko ds. księgowości jednostek obsługiwanych
Jolanta Szymczak
tel. 61 2822001 wew.36
e-mail jolanta.szymczak@ksiaz-wlkp.pl
Pok. 14
Zakres kompetencji referatu:
Zarządzenie Nr 226/2015 Burmistrza Książa Wlkp. z dnia 29 grudnia 2015r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Książu Wlkp.
Zarządzenie Burmistrza Nr 80/2017 zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Książu Wlkp.
§ 28.1.Do podstawowego zakresu działania Referatu Finansowego należą :
1) sprawy związane z realizacją gospodarki finansowej oraz budżetem Gminy, w tym :
a) przygotowanie materiałów oraz analiz niezbędnych do uchwalenia budżetu Gminy
i Wieloletniej Prognozy Finansowej,
b) analiza wykorzystania budżetu Gminy oraz bilansowanie potrzeb z dochodami Gminy,
c) prowadzenie księgowości budżetowej,
d) sprawowanie nadzoru i kontroli nad gospodarką finansową podległych jednostek
organizacyjnych Gminy, pod względem legalności, gospodarności i celowości,
e) prowadzenie obsługi finansowo- księgowej Urzędu,
f) prowadzenie księgi środków trwałych, inwentarzowych i materiałowych,
g) obsługa kredytów bankowych i pożyczek,
h) rozliczanie i kontrola wykorzystania dotacji z budżetu Gminy pod względem formalnym i rachunkowym,
2) sprawy związane z opłatami i podatkami lokalnymi, w tym :
a) prowadzenie wymiaru podatków i opłat lokalnych,
b) prowadzenie windykacji należności,
c) przeprowadzanie czynności kontrolnych zgodnie z ordynacją podatkową,
3) sprawy związane ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej,
4)sprawy związane z księgowaniem i windykacją należności z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami,
5) sprawy związane z wypłatą wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego,
6) sprawy związane z funduszem socjalnym i kasą zapomogowo- pożyczkową Urzędu,
7) prowadzenie kasy Urzędu,
8) współpraca w zakresie spraw związanych ze stypendiami i zasiłkami szkolnymi,
9) prowadzenie spraw w ramach wspólnej obsługi finansowej jednostek organizacyjnych zaliczanych do sektora finansów publicznych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Książ Wlkp., w tym zapewnienie Jednostkom obsługiwanym:
a)obsługi płacowej,
b)obsługi finansowej,
c)obsługi finansowej,
d)obsługi sprawozdawczości,
e)dokonywania rozliczeń z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
2.Referat finansowy przy oznakowaniu spraw używa symbolu „F”.
Osoba odpowiedzialna za treść: Dawid Wawrzynowicz (14.03.2014 11:36:51)
Informację wprowadził: Dawid Wawrzynowicz (14.03.2014 11:36:51)
Ostatnio modyfikował: Dawid Wawrzynowicz (30.03.2021 10:08:59)
Rejestr zmian
Wyświetlono: 15360 razy